דוחות שנתיים על אופן הטיפול בתלונותהחל משנת 1995, מפרסם
אגף בכיר ביקורת פנימית דוחות שנתיים, על אופן הטיפול בתלונות. הדוחות השנתיים מוגשים להנהלת משרד התחבורה, בכדי להעלות בפניה ליקויים בדרכי פעולתו של המשרד, יחידותיו והגופים המפוקחים על-ידו, כפי שבאים לידי ביטוי בממצאי בדיקת תלונות מטעם הציבור. הדוחות השנתיים מתפרסמים גם לידיעת הציבור הרחב, בכדי להבטיח שקיפות של פעילות משרד התחבורה בפני האזרחים הנזקקים לשירותיו, ובכדי לעודדם לעמוד על זכויותיהם לקבלת שירות יעיל ואיכותי.
פרסומי משרד התחבורה